متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


قوانین و علل دعوای زن و شوهر و راه حل های موثر بعد از دعوای زوجین

 

به طور طبیعی در هر رابطه ای چه در میان خانواده، دوستان یا همکاران، بحث کردن وجود دارد و بسیار طبیعی می باشد.

 

هنگامی که زوجین با یکدیگر بحث می کنند می توانند با اخلاقیات یکدیگر بهتر آشنا شوند و تجربه های بیشتری کسب کنند این کار به تقویت پیوند بین آن ها کمک می کند.

 

در این بخش از مقاله پنج علتی که باعث دعوای زن و شوهر می شود را مورد بررسی قرار می دهیم و چگونگی متوقف کردن آن را توضیح خواهیم داد.

 

چرا روابط عاشقانه تان انقدر متفاوت است؟

بر اساس نظر بسیاری از مشاوران یکی از نشانه های رابطه سالم بحث کردن با یکدیگر می باشد زیرا بحث های سالم نشان دهنده این است که شما تمایل دارید مشکلاتتان را حل کنید و برای متوقف کردن مشکلات با یکدیگر به بحث می پردازید تا بهترین راه حل را برای مشکلتان پیدا کنید.

 

راه حل اختلافات و دعوای زن و شوهر چیست؟

مهم ترین مواردی که زوج ها درباره آن ها با یکدیگر به جر و بحث می پردازند چیست؟

 

در این مقاله ۵ موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم که زوجین بیشتر درباره آن ها باید یکدیگر جر و بحث می کنند.

 

بر طبق گفته آلین دی بولتون که می گوید : ” من مشتاقانه بر این موضوع معتقد هستم که نه تنها آن چه که بیان می کنید عملی می شود بلکه چگونه بیان شخص بسیار مهم می باشد، پس موفقیت در بحث ها به شیوه گفتارتان بستگی دارد.”

 

صمیمیت :

در بین زوجین ناگفته های زیادی وجود دارد به همین دلیل این موضوع را در اولویت قرار دادیم تا در مورد آن گفت و گو کنیم.

 

صمیمت در بین زوجین به چه میزان می باشد؟ رابطه آن ها در رختخواب چطور است؟ آیا همه چیز آنطور که دوست دارند بر وفق مراد می باشد؟

 

زمانی که زوجین به یکدیگر می رسند برای آن ها بسیار مهم می باشد تا چیزی که لازم دارند را در زمان خاص خودش به دست آورند زیرا بعد از آن دیگر برای آن ها ارزشی نخواهد داشت. بر اساس نتایج ثابت شده است که یکی از عوامل جدایی در زوجین ندانستن مواردی است که طرف مقابل دوست دارد آن ها را داشته باشد.

به گفته روانشناسان زوجین می توانند این مشکلشان را با داشتن ارتباطات باز و تعادل وظایف حل کنند، در این صورت با خصوصیات یکدیگر بیشتر آشنا خواهند شد.

 

زمانی که زن و شوهر در مورد مسائل با یکدیگر صحبت کنند به خوبی می توانند توضیحات لازم و دقیق در مورد موضوعات مورد نظرشان را بیان کنند، در این صورت شخص با دانستن این که طرف مقابلش چه می خواهد، بهتر می توانند نیاز های او را بشناسد و برای رفع آن تلاش کند در این حالت یک سازش سالم بین آن ها به وجود خواهد آمد و دو نفر به کمک یکدیگر خوش حال خواهند شد.

 

در رابطه با همسرتان سعی کنید خصومت و منفی گرایی را از خودتان دور کنید و به دنبال یادگیری برخورد درست با همسرتان باشید و نکات مثبت را در ارتباطتان در نظر بگیرید.

منبع:مرکز مشاوره و روانشناسی مشاورانه-قوانین و علل دعوای زن و شوهر و راه حل های موثر بعد از دعوای زوجین

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


محمد
ارسال پاسخ

بهترین راه اینه یکی خودشو جمع کنه چیزی نگه