متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


راه های جلوگیری از انتقال بیماری هپاتیت ب در رابطه زناشویی بین همسران

 

هپاتیت ب بیماری است که مثل ایدز از راه انتقال خونی و ترشحات مهبلی(در زنان ) و منی (در مردان) به دیگر افراد منتقل می شود. شما می‎توانید بعد از استفاده واکسن مربوطه که در طی سه مرحله انجام می‎شود تا حدودی از مبتلا شدن به این بیماری در امان باشید. در رابطه با نزدیکی تان حتما باید از کاندوم بهره بگیرد و در رابطه با داشتن جراحت و یا زخم در دستگاه تناسلی (مانند تبخال تناسلی) تا بهبودی کامل آن و دریافت تایید پزشک معالج اقدام به رابطه جنسی نکنید. چون انتقال مریضی های مقاربتی چون هرپس (تبخال) به وسیله کاندوم قابل پیش گیری نمی‎باشند. و به وسیله ی  ترکیدن تبخال‎ و آزاد شدن مایع آن شخص می‎تواند ویروس‎های عامل هپاتیت را به همسرش خود منتقل کند.

 

 تاثیر پوشیدن لباس زیر تنگ مردانه در باروری و یا توانایی جنسی مردان

 

با توجه به شکل آلت تناسلی مردان که در خارج از بدنشان قرار دارد محققین هم به انجام آزمایش‎هایی برای روشن شدن این احتمال پرداخته‎اند. ولی تا کنون که موفق نشده اند به نتایج خاصی دست پیدا کنند . ولی گزارشی هم مبنی بر تاثیر منفی لباس زیر تنگ مردانه بر روی میزان اسپرمی که در بدنشان به وجود می آید می‎شود نداشته‎ایم. نتایج مطالعه‎ای که در اُکتبر  سال ۱۹۹۸ در نشریه ارولوژی به منتشر شده بود که حاکی از این بود که استفاده از شورت‎های تنگ بر روی توان باروری مردان اثر منفی ندارد. اما به طور کلی، زیر فشار گذاشتن بیضه‎ها کار صحیحی نیست زیرا می تواند خونرسانی را دچار اختلال کند.

 

تمرینات کگل یا کف لگنی برای خانم ها و آقایان

 

این تمرینات به وسیله ی دکتر آرنولد کِگِل جهت کمک به بهبود وضعیت جسمانی زنان بعد از زایمان ارائه شد و هدف از انجام آن بالا بردن توان عضلات لگنی در زنان و در نتیجه متوقف کردن خونریزی بعد از زایمان بود. دکتر کگل بعدها متوجه شد که انجام این تمرینات به بالا بردن لذت جنسی نیز کمک می‎کند. انواع این حرکات زیاد است اما ریشه‎ی همگی آن‎ها یکی می باشد.

 

تمرینات برای مردان و زنان:

 

دفع ادرار را در هنگام دستشویی کردن بوسیله‎ی منقبض کردن عضلات لگنی مهار کنید و پس از آن دوباره رها کنید.

عضله های لگن را منقبض کنید، به مدت یک ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. این حرکت را روزی سه بار و هر دفعه ده بارانجام دهید. تدریجا تعداد انقباضها و تعداد دفعات انجام تمرینات را به ده بار انقباض به میزان بیست دفعه در روز برسانید.

جهت تنوع در انجام این تمرینات مدت زمان انقباض را به سه ثانیه افزایش دهید و سپس عضلات را رها کنید. شما قادرید مخلوطی از تمرین‎ها را انجام دهید (یکبار تعداد دفعات را طولانی و کوتاه کنید و بار بعد میزان انقباضات را).

منبع:  مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-سوالات جنسی متداول

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


nnn
ارسال پاسخ

هر چی بچه تو سایت داشتیم همه چشم و گوششون باز شد