متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


دوری از جمع و انزوا گزینی در کودک

کودکان بعضی از رفتارهای آن ها غیرمعمول می باشد مثلا آن ها بیشتر دوست دارند تنها باشند و در جمع حضور نداشته باشند.

البته گرایش به انزوا گزینی آن ها کاملا حس می شود و با بسیاری از کودکان که از حس خجالت در جمع حضور نمی یابند قابل تمایز می باشند.

اختلال شخصیت در کودکان اختلال شخصیت در کودکان

رفتارهای غیرمعمول و انزوا گزینی که از طرف کودک انجام می شود باید بررسی شود تا ریشه آ« شناخته شود و راهکارهای درمانی برای کودک انجام شود.

اختلال شخصیت در کودکان، اقدامات لازم

کودک ممکن است در کودکی اتفاقات ناخوشایندی را تجربه کنند و مورد تجاوز قرار بگیرد یا در محیط خانواده مشکلاتی دارد که این حس های ناخوشایند در آینده منجر به اختلال شخصیت شود .

اما با وجود این اتفاقات ابتلا به اختلال شخصیت صددرصد نمی باشد و به طور قطعی اتفاق نمی افتد و ممکن است فرد در آینده اختلال شخصیت را تجربه نکند.

با وجود علائم و نشانه ها می توان نوع اختلال را پیش بینی کرد و حدس هایی در مورد بیماری زد و هرچه تعداد نشانه ها و علائم بیشتر باشد احتمال اینکه طرف به اختلال شخصیت مبتلا شود افزایش می یابد.

اگر این نشانه ها در سنین کودکی نمایان شود والدین می توانند اقدامات لازم درمانی را از همان سن آغاز کنند تا از ابتلا به اختلال شخصیت در بزرگسالی جلوگیری شود چون در سنین کودکی کودکان شخصیت انعطاف پذیری دارند و به خوبی می توانند به روش های درمانی پاسخ دهند.

برگرفته از اختلال شخصیت در کودک

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها