متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


Susan E. Holt, PhD, J. Reid Meloy, PhD, and Stephen Strack, PhD

یک نمونه غیر تصادفی (N = 41) از زندانیان از یک زندان با وضعیت حداکثریت به صورت روانی یا غیر روانی (با استفاده از اختلالات روانی فهرست که تجدید نظر شده (PCL-R) )) و خشونت و یا خشونت جنسی تقیم بندی شده است. سادیسم با استفاده از میلون بالینی چند محوری پرسشنامه-II (MCMI-II) مقیاس 6B، آزمون اختلال شخصیت (POE) برای موارد اختلال شخصیت سادیستی، و معیارهای سادیسم جنسی DSM-IV اندازه گیری می شود. یافته شده است که عوامل روانی به طور قابل توجهی سادیستی بیشتری نسبت به از غیر روانی دارند (MCMI-II و POE). قدرت به طور کلی نسبتا بالا بود. سادیسم در گروه های خشونت آمیز و خشونت آمیز جنسی تفاوت ندارد. موارد تشخیص سادیسم جنسی تعداد کمی بود (3) که برای تجزیه و تحلیل آماری معنی دار باشد. موارد رفتار سادیسمی و اختلالات فکری و روانی (PCL-R، فاکتور 1 و فاکتور 2) معنادار و مثبت و دارای ارتباط و همبستگی بوده است. نتایج بیانگر اعتبار بیشتر تجربی از لحاظ نظری پیشنهادی و بالینی در ارتباط با صفات سادیستی و شخصیت روانی می باشد.

سادیسم و اختلالات فکری و روانی اغلب از لحاظ نظری و بالینی وجود دارد، اما اندازه گیری تجربی رابطه نیتریک در صورت وجود، بین این سازه ها عملا وجود ندارد. در یک مطالعه اخیر از مجرم جنسی سادیستی به آن اشاره شده است، اما به طور خاص اندازه گیری نشده است که آیا همبستگی مثبت و معنی داری بین این اختلالات ضربه و شخصیت از نظر بالینی و نظری معنا دار است یا نه.

Meloy و Gacon مکانیزم سدو مازوخیسم (SM) را برای پاسخ به نمونه هایی از مجرمان روانی و غیر روانی ، با استفاده از اختلالات روانی فهرست تجدید نظر شده (PCL-R) در گروه های مختلف، مورد بررسی قرار. دادند. چهل و یک درصد از بیماران روانی حداقل یک پاسخ SM را ایجاد کردند که به طور قابل توجهی نسبت به مجرمان غیر روانی بیشتر بود (P <0.05).

Meloy و Gacono فرض کردند که پاسخ SM ممکن است یک شاخص خاص و شاید حساس از سادیسم باشد، یک ویژگی عمیقا درونی از مسیرهای های روانی، اگر چه آنها را به طور مستقیم برای بیان رفتاری آن اندازه گرفتند. Hart و همکاران اختلالات روانی و تهاجمی / رفتار سادیستی را در بین مردان زندانی مورد مطالعه قرار دادند. این نویسندگان همچنین یک رابطه مثبت و معنادار بین اختلالات فکری و روانی که توسط PCL-R و موارد تهاجمی رفتار / سادیستی در مقیاس 6B از میلون بالینی چند محوری پرسشنامه II (MCMI-IL) اندازه گیری می شود، را تشخیص دادند. Gacono و همکاران که یک نمونه از جنون مالین قرر در بیماران بستری شده یافتند که به طور قابل توجهی روانی بودند (P <0.001) و سادیستی جنسی مورد دیگر بود (p <0.025) که نسبت به یک گروه تصادفی از موارد جنون مقایسه شده بود.

این سه مطالعه ما را ترغیب به تدوین و فرموله کردن درخواست برای مطالعه بیشتر درموارد زیر می کند: آیا بیماران روانی مرد که جرایم خشونت آمیز و یا خشونت آمیز جنسی سادیستی انها بیشتر از مردان غیر روانی است که مرتکب جرم یکسانی شده اند و محکوم به زندانی بودن شده اند؟ ما در سطح سادیسم بیماران روانی و غیر روانی افرارد زندانی، گروه بندی را بر اساس جنایات را با استفاده از ابزار های مختلف که مسلما در اندازه گیری سادیسم تاثیر دادرند، انجام داده ایم: مقیاس 6B از MCMI-LL (تهاجمی / شخصیت سادیستی)؛ آزمون اختلال شخصیت (PDE) آیتم های اندازه گیری اختلال شخصیت سادیستی؛ و معیارهای DSM-IV محور برای سادیسم جنسی.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها