متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


Michael C. Stephensen, MD, CCFP

 

در این مقاله بررسی خواهیم کرد که:

1. اختلال عملکرد جنسی مردان چیست و چه آزمونی می تواند برای تعیین حضور آن انجام می شود؟

2.چه چیزی باعث اختلال در نعوظ می شود؟

3. چه عاملی منجر به کاهش میل جنسی در مردان می شود؟

 

انزال سریع چگونه درمان می شود؟

پیشرفت در پزشکی جنسی برخی از عوامل است که موثر بر نگرش فرهنگی نسبت به رابطه جنسی می باشد. اختراع قرص ضد حاملگی و درمان خوراکی موثر برای اختلال نعوظ مرد اجازه داده است آزادی بیشتری برای بیان تمایلات جنسی خود داشته باشند به تازگی، پزشکی جنسی شروع به پیدا کردن نقش خود در برنامه های آموزش پزشکی کرده است.

 

اختلال عملکرد جنسی مردان چیست؟

اختلالات اولیه جنسی مرد شامل اختلال در نعوظ، وجود داشتن یا نداشتن امکان مهار میل جنسی ، انزال زودرس، انزال عقب مانده و / ناتوانی جنسی آنورگاسمی می باشد. مشکلات کمتر نگران کننده بوده است، اما شاید کمتر شایع بوده است و شامل درد با فعالیت جنسی، اضطراب یا هراس در ارتباط با فعالیت جنسی، میل جنسی بیش فعال، انحراف جنسی، اطفاء شهوت با نگاه، ابراز و اعتیاد جنسی است.

نقش روابط چیست؟

افراد دارای مشکلات در رابطه، اغلب به مطب پزشکان خانواده مراجعه می کنند و باور آنها این است که از اختلال عملکرد جنسی رنج می برند. به طور کلی، درمان یک مشکل جنسی در یک رابطه ناسالم خیلی سخت است. بیماران اغلب بر این باورند که اختلال عملکرد جنسی علت اختلاف رابطه است. تجربه نشان می دهد که در بسیاری از موارد، مشکلات رابطه منجر به افزایش دادن اختلال عملکرد جنسی می شود.

 

چه ابزاری برای بررسی مشکل استفاده می شود؟

در طب جنسی، سابقه بیمار معمولا از مهم ترین ابزار تحقیقی موجود است. چندین نویسنده در مورد جزئیات مربوط به گذشته داشتن رابطه جنسی نوشته هایی داشته اند.

 

روشهای ” تاریخ جنسی ده دقیقه ” برای پزشکان خانواده توسط دکتر Basson, Elliott, and Ward طراحی و کامل شد (جدول 1). به طور طبیعی، هر پاسخ مثبت نیاز به ارزیابی عمیق تر دارد.

منبع:  مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-حقایقی در رابطه با اختلال عملکرد جنسی مرد

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها