متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


معرفی بهترین مشاوره خانواده در تهران بر اساس تجربه های تخصصی و بر اساس معیارهای زیر را از مرکز مشاوره ستاره ایرانیان بخواهید. خانواده بنیاد اصلی جامعه است. دستیابی به جامعه ی سالم در گرو داشتن خانواده ی سالم و تحقق خانواده ی سالم مشروط به برخورداری افراد از سلامت روانی و داشتن ارتباط مطلوب با یکدیگر است.

 

خانواده به عنوان یک سیستم عمل می کند و تعاملات اعضای آن بسیار به هم وابسته هستند، گاهی نیز پیش می آید که نظام خانواده دچار مشکلاتی می شود که در اینصورت برای حل این مشکلات خانواده نیاز به یک مشاور خانواده است تا بتواند عملکرد این سیستم را بررسی کند.

 

بهترین مشاوره خانواده در تهران کیست؟

مسئولیت مشاور خانواده بالا بردن احساس همبستگی و وحدت خانواده، فعال کردن نقش طبیعی خود التیام بخشی خانواده و باز کردن راه برای رسیدن به یک گروه طبیعی و واقعی است.

 

مجموعه ی این نوع فعالیت ها ، نوعی خانواده درمانی است و مشاور خانواده نیز عنوان خانواده درمانگر را به خود می گیرد.

 

محور اصلی در این دیدگاه، توجه به مشکلات انسان به عنوان مسائل بین فردی است.

 

از این رو این نوع نگرش شامل راه حل هایی است که مستقیما معطوف به روابط بین افراد است و تمرکزش بر روی تعاملات و ارتباطات اعضای خانواده باهم می باشد.

 

اهمیت خانواده درمانی، کمک به افراد در یافتن شیوه های جدید تعامل با اعضای خانواده به منظور افزایش استقلال در عین وابستگی عاطفی شدید است.

 

مهمترین وظایف این مراکز، راهنمایی و مشاوره برای پیشگیری و رفع مشکلات عاطفی، روانی، تربیتی و اخلاقی میان والدین و فرزندان است.

 

به طور کلی مشاور خانواده بر سلامت و کارآمدی خانواده تاثیر می گذارد و به سلامت رفتاری هریک از اعضای خانواده کمک می کند. بهترین مشاوره خانواده در تهران می تواند به شما در بهبود روابط یاری رساند.

هدف بهترین مشاوره خانواده در تهران

مهمترین هدف مشاور خانواده کمک به تعادل و استحکام خانواده از طریق بالا بردن آگاهی اعضای خانواده و افزایش ظرفیت و روابط افراد خانواده در مقابل نیروهای مخرب است.

 

مشاور خانواده در چه زمینه هایی می تواند فعالیت کند؟

 

تعارضات زناشویی

بحران های خانوادگی

مشکلات فرزند پروری و تعارض های والد – فرزندی

خیانت زناشویی

خشونت های خانوادگی و …

در واقع بهترین مشاور خانواده در تهران با فعالیت در این زمینه ها شرایط را برای کنار آمدن اعضای خانواده با مشکلات فراهم می کند و به اعضا در حل مسئله، یاری می رساند.

منبع:  مرکز مشاوره ستاره ایرانیان-بهترین مشاوره خانواده در تهران

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !