متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


شیشه چیست ؟ شیشه که از آن با نام های آیس و مت نیز یاد می شود یکی از انواع نسبتا جدید داروهای روان گردان است که تاثیراتی متفاوت با مواد مخدر سنتی مانند تریاک به جای می گذارد.

 

بسیاری از افراد با این فرض که شیشه، ماده ی مخدر نیست به استفاده از آن روی می آورند و با این تصور که استفاده از آن نمی تواند باعث وابستگی شود، مصرف را شروع می کنند.

 

این در حالی است که قرار گرفتن شیشه در دسته ی آمفتامین ها می تواند از طریق تغییرات مغزی، فرد مبتلا را به خود وابسته کند و تاثیراتی به مراتب بدتر از انواع مخدر ها به جای گذارد.

 

امروزه دلایل مختلفی از جمله تنوع طلبی، هیجان خواهی و میل به تجربه ی مواد انرژِی زا، تمایل به مصرف شیشه را در جوانان افزایش داده است.

 

شیشه چیست و عوارض ، فواید و تشخیص مصرف شیشه

شیشه چیست و عوارض ، فواید و تشخیص مصرف شیشه

مصرف شیشه یک سرگرمی است

برخی از افراد نیز ممکن است به منظور افزایش سطح انرژیِ روزانه ی خود به مصرف شیشه آن هم به عنوان نوعی از تفنن و سرگرمی روی آورند.

 

بسیاری از مصرف کنندگان شیشه چنین عنوان می کنند که ” هرگز فکر نمی کردم یکبار تجربه کردن آن بتواند  باعث وابستگی من به شیشه شود “.

 

در این مطلب قصد داریم تا شما را با مهم ترن ویژگی های این ماده ی اعتیاد آور آشنا کنیم تا بتوانید در مواجه با مصرف کنندگان آن تصمیمی معقول بگیرید و اگر مصرف کننده ی شیشه هستید، به خودتان بیشتر کمک کنید.

 

شیشه چگونه بر عملکرد مغزی اثر می گذارد؟

در ادامه سوال شیشه چیست ، باید با خانواده آن آشنا شوید.

 

آنچه از آن با نام شیشه یاد می شود در حقیقت از ترکیب شیمیایی C9H۱۳N گرفته شده است که نوعی از آمفتامین هاست.

 

این ماده که ظاهری کریستالی و شیشه ای دارد بر خلاف مواد اعتیادآور سنتی، می تواند با ورود به جریان خون و سیستم اعصاب مرکزی، منجر به افزایش میزان دوپامین شود.

منبع: مشاورکو : مرکز مشاوره روانشناسی و مشاوره آنلاین-شیشه چیست و عوارض ، فواید و تشخیص مصرف شیشه

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !