متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران

  • عنوان خبر :

    تور استانبول

  • تعداد نظرات : 2
  • ارسال شده در : ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
  • نمايش ها : 139

استانبول بزرگترین شهر کشور همسایه ترکیه است که از نظر اقتصادی قطب بزرگی در این کشور به حساب می آید. این شهر در سال 2010 به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول یکی از پر مخاطب ترین تورها در کشور می باشد و همچنین استانبول سومین رتبه گردشگری را نیز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است.
این شهر زیبا برای مسافرین تور استانبول دارای دو بافت معماری می باشد زیرا نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور که معلوم است بافت قسمت آسیایی آن بافت کهن و قدیمی می باشد و بافت شهری قسمت اروپایی آن بسیار جدیدتر و بروزتر می باشد.
دلیل استفاده از تور استانبول و یا تور ترکیه در کشور ما اکثرا خرید و واردات پوشاک به کشور می باشد زیرا یکی از صنعت های مهم در این شهر تولید پوشاک می باشد.
شهر استانبول نیز همانند تمامی شهر های دیگر دارای هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره می باشد، به عنوان یک مرجع گردشگری به شما پیشنهاد می شود از هتل های 4 ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده نمایید زیرا اکثر هتل های ارزان استانبول دارای کیفیت خوب و مطلوبی نمی باشند و مناسب خانواده های ایرانی نمی باشند.
استانبول یکی از بزرگترین مراکز گردشگری ترکیه به حساب می آید و هر ساله عده زیادی از گردشگران تور استانبول از آن بازدید به عمل می آورند. تنوع در اماکن تفریحی، جاذبه گردشگری، آثار دیدنی، وجود مساجد متعدد و سواحل نیلگون و زیبا، سبب شده که هر کسی با هر سلیقه ای شهر استانبول را به عنوان یکی از گزینه های سفر در نظر بگیرد. جالب است بدانید استانبول تنها شهری در دنیا است که نصف آن در اروپا و نصف دیگر در آسیاست. امروزه گردشگران تور استانبول از سرتاسر جهان برای گذراندن تعطیلات خود به این کشور سفر می کنند و اوقات خوش و خاطره انگیزی را سپری می کنند.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


X_REZA_X
ارسال پاسخ
RAD_
ارسال پاسخ

کیفیت لباسهاش واقعا عالی هستش. و اینکه فروشگاهاشون با عزت و احترام با مشتری برخورد میکنن و مشتری‌اجازه‌داره بارها و بارها لباس مورد نظرش رو پروو کنه و در نهایت بازم‌اگه خرید نکنه با احترام از فروشگاه بدرقه میشه (بر عکس کشورمون که اگه فروشنده فقط دو بار جنسی رو نشون میده حتما باید بخری وگرنه باید غرولند بشنوی)