متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


گروه خودروسازي دايلمر قصد دارد نمونه اي از جديدترين مدل شاسي بلند اتومبيل هاي خود با نام مرسدس بنز كانسپت GLA را در نمايشگاه خودروي فرانكفورت به نمايش بگذارد.
به گزارش سرويس بين الملل نورنيوز به نقل از فوربس ؛ مرسدس بنز جديد پنجمين نمونه از اتومبيل هاي شاسي بلند گروه خودروسازي دايلمر محسوب مي شود كه در سال 2015 به توليد  انبوه خواهد رسيد. 

بر اساس اين گزارش ، شاسي بلند جديد يكي از كوچكترين نمونه هاي شاسي بلند مرسدس بنز است كه طول آن نسبت به نمونه هاي قبلي 10 سانتي متر كمتر مي باشد. 
مدل GLA در نمايشگاه بين المللي خودرو كه ماه سپتامبر در فرانكفورت برگزار مي شود ، به معرض ديد عموم قرار داده خواهد شد. 

نكات ايمني بكار رفته در شاسي بلند GLA نيز در نوع خود قابل توجه هستند . سيستم DSR سوار شده بر روي اين اتومبيل قادر است سرعت خودرو را در سرازيري تنظيم كرده و به راننده در مهار بهتر آن كمك كند.  
به اين ترتيب هدايت خودرو براي راننده در مسيرهاي ناهموار و سراشيبي راحت تر شده و احتمال شتاب گرفتن اين مدل GLA در چنين مسيرهايي به حداقل مي رسد. عملكرد آن به شكلي است كه با كمك موتور خودرو ، گيربكس و ترمزگيري متناوب ، سرعت ماشين كنترل مي شود.  

آب بندي چند لايه درها و قاب محكم پنجره ها ، فضاي داخلي مرسدس بنز GLA را بسيار آرام و دلپذير كرده است بطوريكه كمترين صدا امكان ورود به كابين داخلي را پيدا مي كند. 
موتور اين شاسي بلند 208 اسب بخار قدرت داشته و از نوع موتور 2 ليتري توربو شارژ 4 سيلندر است . شاسي بلند مرسدس بنز مي تواند شتاب صفر تا 100 كيلومتر را در مدت 4 . 6 ثانيه كسب كند. 

براي نخستين مرتبه در مدل هاي GLA از سيستم 4Matic استفاده مي شود كه به معني تركيبي از چهار چرخ متحرك و گيربكس خودكار است. مهندسان آلماني تلاش كردند جديدترين فن آوريهاي روز دنيا را در شاسي بلند مرسدس بنز كانسپت GLA بكار بندند و حقيقتا در اين امر موفق نيز بوده اند. 

هنوز قيمت  دقيقي براي محصول جديد مرسدس بنز از سوي شركت دايلمر اعلام نشده است. 























به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


Raha_408
ارسال پاسخ
Fereshteh
ارسال پاسخ
mona_rt
ارسال پاسخ

محشرن ..ممنون

reyhaneh
ارسال پاسخ

واقعا معرکه ست خدایا کی بخرم ؟