متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


انجام پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه نام واحدی است که دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دارند. پایان نامه به عنوان حاصل کار دانشجویان بسیار با ارزش است. در واقع یک دانشجوی کارشناسی ارشد تمامی حاصل دوره ارشد خود را در پایان نامه خود جمع آوری می کند. مدیریت یکی از رشته هایی است که در مقطع ارشد با گرایش های زیادی روبرو است و همین امر به پیچ و تاپ این رشته در ارشد می افزاید. انجام پایان نامه مدیریت باید به همراه متد ها و روش های جدید باشد. بطوریکه دانشجویان از نرم افزارهای آماری بروز استفاده کنند. موضوع انجام پایان نامه مدیریت باید بروز باشد. این موضوعات باید از مقاله های بروز 2017 استفاده کنند.

مراحل انجام پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت دارای مراحل زیر است:

  • انتخاب موضوع مناسب با رشته گرایش
  • انتخاب مقاله بیس مناسب با توجه به موضوع
  • انجام پروپوزال
  • فصل اول پایان نامه (کلیات تحقیق)
  • فصل دوم پایان نامه (مبانی نظری تحقیق)
  • فصل سوم پایان نامه (روش تحقیق)
  • فصل چهارم  پایان نامه (تجزیه و تحلیل آماری)، استفاده مناسب از نرم افزار آماری با توجه به موضوع
  • فصل پنجم پایان نامه (نتیجه گیری و بیان پیشنهادات)
  • پاورپوینت جلسه دفاع
  • دفاع (;

پایان نامه ارشد

پایان‌نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشتهٔ تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند. در پایان‌نامهٔ دانشجویان موضوع یا سؤالی را بررسی کرده و از راه تجزیه و تحلیل یا تجارب عملی یا آزمایشی به آن پاسخ می‌دهند. به بیان دیگر پایان‌نامه شامل استدلال موضوعی، ارائهٔ پژوهشی تجربی، حاصل کارآموزی یا عصاره‌ای از درس‌های آموخته‌شده در دوران تحصیلی دانشجوست که با راهنمایی اساتید نگارش و تدوین می‌شود. پایان‌نامه با عنوان و محتوای تکراری در هیچ سیستم آموزشی و در هیچ مقطع تحصیلی‌ای تعریف نشده‌است و همهٔ دانشجویان موظف به نگارش پایان‌نامه با موضوع و محتوای جدید هستند. اغلب پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی به صورت نوشتاری حاصل از گردآوری تحقیقات دیگر می‌باشد. در حالی که پایان‌نامهدر مقطع کارشناسی ارشد و دکتری لزوماً باید موضوع جدیدی را مورد هدف قرار دهد.

فصل های انجام پایان نامه

یک پایان نامه شامل 5 فصل می باشد:

کلیات تحقیق ، شامل (مقدمه، بیان مسئله، فرضیات تحقیق، اهداف تحقیق، نوآوری تحقیق،مکان و زمان تحقیق و…)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق

روش تحقیق

روش آماری تحقیق

نتیجه گیری و پیشنهادات تحقیق

بهتر است یک دانشجو با توجه به پیچیدگی موضوعات ارائه شده، پایان نامه خود را با مشاوره انجام دهد.

انجام پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت

پایان نامه مدیریت دولتی

پایان نامه مدیریت در رشته دولتی با گرایش های خط مشی گذاری عمومی، مطالعات تطبیقی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بیمه و … در حال انجام است. دانشجویان این رشته برای مدیریت بر سازمان های دولتی آموخته می شوند. و همگی باید در شغل های مدیریتی دولت استخدام شوند. پایان نامه ها نیز در این رشته بوی دولت را می دهد. از بودجه های دولتی گرفته تا بررسی روند سازمان های دولتی مختلف همگی از موضوعاتی هستند که در انجام پایان نامه مدیریت دولتی انجام می شود.

 

پایان نامه مدیریت بازرگانی

پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی با گرایش های بازاریابی، بازاریابی بین الملل، بازرگانی داخلی، بازرگانی بین الملل و… صورت می گیرد. و معمولا این دانشجویان پایان نامه هایی با رنگ و لعاب کارافرینانه می نویسند و می خواهند مشکلات شرکت های بزرگ و در بعضی موارد سازمان های دولتی را حل کنند. این روند برای بهبود پایان نامه مدیریت کافی است. در بعضی موارد در رشته های بازرگانی دانشجویان به پایان نامه های مدیریتی اقتصادی روی می آورند. و این نکته باعث می شود رشته بازرگانی از فراخی موضوع پایان نامه بیشتری برخوردار باشد.

 

پایان نامه مدیریت صنعتی

پایان نامه در رشته های مدیریت صنعتی بیشتر با مهندسی صنایع قرابت موضوعی دارند و بیشتر این دانشجویان در سطح کارخانه ها به دنبال موضوعاتی در زمینه زنجیره تامین، مهندسی تامین، انرژی و … می گردند و تقریبا می توان در رشته های مدیریت آن ها نوعی مهندسی دانست. این رشته با علم بر تحقیق در عملیات بیشتر پروژه های ارشد و دکتری خود را در همین حیطه انجام داده و سعی بر استفاده کاربردی تر از علوم ریاضی در رشته مدیریت هستند.

پایان نامه مدیریت mba

رشته تحصیلی MBA در حدود ده سال است که در دانشگاه های ایران تدریس می‌شود و اخیرا نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. MBA مخفف عبارت Master of Business Administrator می‌باشد و دارای گرایش‌های متعددی می‌باشد که دانشجویان در سال دوم تحصیل می‌توانند گرایش مورد نظر خود را برای ادامه تحصیل در این رشته برگزینند.  پایان نامه مدیریت MBA نیز با توجه به تنوع موضوعی نیازمند مطالعه فراوان است. پایان نامه mba در کالج مدیریت قابل انجام است.

کالج مدیریت

انجام پایان نامه ، در تمامی رشته های مدیریت (بازرگانی، دولتی، صنعتی،مالی،mba ، اجرایی و…) و در رشته های حسابداری و اقتصاد و رشته های علوم انسانی در کالج مدیریت انجام می شود. ما با تیم کاملا تخصصی در رشته مدیریت بر آن هستیم تا همگام با دانشجویان و آموزش کامل پایان نامه به دانشجویان گام بلندی در عرصه علمی کشور برداشته و این مهم را اجرایی کنیم.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !