متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


در مورد طلاق عاطفی و طلاق قانونی مطالب زیادی گفته شده اما کمتر کسی به طلاق جنسی اشاره کرده، با توجه به بالا بودن موارد در این خصوص نیاز هست حتما در این مورد اطلاعات بیشتری داشته باشیم.در این موارد زن و شوهر از بودن در کنار هم لذت میبرند، با هم بودن برای آنها آرامش بخش است، سفرهای با کیفیت، تفریحات خاطره انگیز و کلی ساعات خوش با هم دارند، اما هرگز رابطه جنسی لذت بخشی با هم ندارند و نداشته اند، مثلا قد بلند برای آنها محرک است ولی شریک جنسیشان کوتاه قد است، آنها چاق بودن هیکل را خیلی دوست دارند اما شریک آنها استخوانی قامت است، بوی دهان، بوی بدن او را دوست ندارد و ... این است که به مرور با کمال محبت و احترام در کنار هم زندگی میکنند مثل خواهر و برادری با هم هستند که حاضرند جانشون رو برای هم بدهند اما رابطه جنسی نخواهند داشت، جدایی برایشان دردناک و غیر قابل تصور است، به ناچار روابط فرازناشویی شکل میگیرد و توان قطع رابطه قبلی را به دلیل تعلقات احساسی ندارند.
این نوع رابطه ناشی از عدم توجه به ویژگیهای فیزیکی و ظاهری کسی است که میخواهید یک عمر با او زندگی کنید، حتما قبل از ازدواج کسی را انتخاب کنید که ظاهر فیزیکی او علاوه بر اخلاق و تحصیلات و ... برای شما جذاب و خواستنی باشد. اگر مصلحت اندیشی کنید بگویید بعدا محبت ایجاد میشه حیفه با این پول و تحصیلات پاسخ رد بهش بدم...اما بدونید اون محبت در طول زمان احتمال ایجادش خیلی خیلی کمه و همیشه و هروقت بهش بخواهید نزدیک بشید همان احساس بد اول را خواهید داشت و هیچ چیز عادی نخواهد شد. این است که همسر تحصیل کرده، مودب و .... دارید بدون اینکه کوچکترین جذابیت جنسی برای شما داشته باشد و این سرانجام غمبار کسی است که عاشقانه خواستار بوییدن تن شریک جنسی و در اغوش کشیدن او نیست.
این دسته از افراد ریسک بسیار بالایی برای شروع روابط خارج از چهارچوب دارند.

  • قبل از ازدواج دست همدیگر رابگیرید، آیا حسی از طریق دستهایتان منتقل میشود؟
  • آیا قلبتان میلرزد؟
  • یا دست خشک و بی روحی به نظر میرسد؟

گرفتن دست لازمه نزدیکتر بودن بدنهایتان بهم است، پس میتوانید بوی بدن کسی را که میخواهید یگانه شمع محفل عاشقانه تان باشد تحمل کنید و برایتان دوست داشتنی است یا احساس بی زاری به شما دست میدهد؟ هر چقدر هم موقعیت خوبی دارد، اگر آنچه گفتم از دیدن و بودن با او در شما ایجاد نمیشود، از این انتخاب دست بکشید، این احساس بهتر نخواهد شد.

روانشناس: علی فراهانی

www.teleyare.com

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


farnia
ارسال پاسخ

مطلب مفیدی بود

RAD_
ارسال پاسخ

ممنون از شما و دکتر فراهانی.
مطلب خوب و قابل تاملی هستش.مخصوصا اون قسمتش که گفتع دست همو بگیرید و ببینید آیا قبلتان میلرزد؟؟
من‌این قسمت رو اینحوری اصلاحش میکنم: با کسی ازدواج کنید که در دوران آشنایی و نامزدی ؛ هر بار که اون شخص رو میبینید ضربان قلبتون جوری بالا بره که صداشو بشنوید . و اگه این بارها و بارها اتفاق افتاد بدونید که اون فرد رو برای همیشه دوست خواهید داشت و این مشکلاتی که توی بلاگ گفته شد پیش نخواهد آمد