متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


هرچی بیشتر میگذره روزنامه ها و مجلات به سمت آنلاین شدن حرکت میکنند و سایتهاشون یه مقدار بیشتر از سایتهای دیگه به تفکر و مواظبت نیاز داره. ویرستارها تا الآن قرنهاست که توجه زیادی به طراحی انتشاراتشون داشتند، بنابراین طبیعیه که بخوان همون سطح از کیفیت رو برای طراحی سایت مجلات هم داشته باشن.


هرچند این ناشران علاوه بر مدل سایت، دغدغه های دیگری هم دارند.
ناشران معمولا عملکرد و تجربه کاربری سایتشون هم در نظر میگیرن. بنابراین این دیگه بستگی به شما داره که به عنوان طراح سایت یا مدیر سایت روزنامه ای، از راحتی کار با سایتتون اطمینان حاصل کنید. 
اگه به شما هم مسئولیت ساخت یه سایت برای یکی از انتشارات یا بروزرسانی اخبار غنی یا سایت مجله ای محول شده، این مقاله رو از دست ندید. اینجا 10 نکته برای ارتقای طراحی سایت مجله و روزنامه ارائه خواهیم کرد:

  • از یک تم مناسب مجله استفاده کنید

وقتی میخواهیم برای مجله سایت طراحی کنیم، یکی از بهترین روشهای بهبود طراحی مجله آنلاین اینه که از تمی استفاده کنیم که مخصوص همین هدف طراحی شده باشه. به خصوص اگه میخواهید از وردپرس استفاده کنید. 
این تم های مجله ای و روزنامه ای معمولا صفحه اصلی خوش ساختی دارند که قابلیت نمایش مقاله های متنوع و زیادی رو در یکجا فراهم میکنه، اون هم بدون اینکه خواننده احساس شلوغی و شلختگی کنه. یکی دیگه از ویژگی های خاص سایتهای مجلات، روشهای متنوع نمایش آخرین پستها و گروهبندی ساده محتوا با فهرستهای طبقه بندی است. البته این ویژگی ها به همینجا ختم نمیشه.
اگه از سایت وردپرسی استفاده میکنید باید فرصت رو غنیمت بشمرید و از تم های خاصی که برای اهداف متنوع به صورت آماده وجود دارند بهره ببرید. به خصوص بعضی از انواع این قالبها برای سایتهایی با محتوای زیاد در انواع و اشکال متنوع تولید شده اند. 

سورس:طراحی سایت دارکوب sitedar.com

نکاتی برای طراحی وب سایت های خبری و مجلات

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !