متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


۶) رقص مفتی وهابی

سلفی‌های افراطی عربستان با پخش کلیپ تصویری از رقصیدن یکی از مفتیان این کشور، جنجالی بزرگ در عربستان سعودی به وجود آورده‌اند (شاخ شیطان، عصیری، ص ۲۰۰).

در این کلیپ جنجال‌برانگیز شیخ «عبدالمحسن العبیکان» که یکی از بزرگ‌ترین شیوخ سلفی در عربستان سعودی است، در حالتی شمشیر به دست، به صورت علنی در میان مردم می‌رقصد (شاخ شیطان، عصیری، ص ۲۰۰).

منتشرکنندگان کلیپ مذکور معتقدند رقصیدن وی یک رسوایی تمام‌عیار و غیرقابل‌توجیه است و با سلفی بودن وی منافات دارد (شاخ شیطان، عصیری، ص ۲۰۱).

۷) جدال بر سر فتوای شرم‌آور در مصر

فتوای جدید یک متفکر اسلامی به نام «جمال البنا» از کشور مصر در خصوص حلال بودن «بوسه بین دختران و پسران جوان در اماکن عمومی» بحث و جدال گسترده‌ای را در بین مجامع علمی و دینی مصر ایجاد کرده است (شاخ شیطان، عصیری، ص ۲۰۱).

یکی از بزرگان دانشگاه الازهر و رئیس سابق بخش فتوای این دانشگاه به شدت به البنا اعتراض کرده و گفت: این گفتار سبب نشر فحشا و مسائل کنترل‌ناپذیری خواهد شد… (شاخ شیطان، عصیری، ص ۲۰۱).

به گزارش پارسینه به نقل از العربیه، «البنا» با بیان این دلیل فتوا داد که «بوسه بین دختران و پسرانی که با یکدیگر ازدواج نکرده‌اند» از سستی بشر است. در اسلام این مسئله ضمن «اشتباهات» وارد شده است. این اشتباهات، گناهان کوچکی هستند که با کارهای نیک از بین می‌روند (شاخ شیطان، عصیری، ص ۲۰۱).

گفتنی است صدور فتاوی جنجال‌برانگیز از سوی مرکز الازهر که عمدتاً با قصد سازگاری بین دین و دنیای جدید صورت می‌گیرد، اخیراً افزایش خاصی پیدا کرده است، به طور مثال اخیراً دکتر عزت عطیه استاد و رئیس بخش حدیث در دانشگاه الازهر گفته بود که برای جلوگیری از خلوت یک زن و یک مرد نامحرم در محل کار، «زن می‌تواند به همکار مرد خود شیر بدهد تا آنها با هم محرم شوند.» (شاخ شیطان، عصیری، ص ۲۰۲).

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


AZAD
ارسال پاسخ

یا بسم الله
اونکه شیر میدن و بچه محرم رضایی میشه یرای اینه که هنوز گوشت و پوستش شکل نگرفته و باهاش عجین میشه ا ز بچه گی
مرد گنده رو چطوری شیر بده؟
سوال بعد ؛ خانمه شیر از کجا بیاره اگه بچه یر ده نداشته باشه

shadi1357
ارسال پاسخ

لعنت الله علیه