متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


♥♥♥ معما ♥♥♥

 

سوال ۱ :جهانگردي توسط قبيله اي وحشي دستگير شد. اما به او اجازه داده شد تا جمله اي بگويد.ولي بدين شرط كه اگر جمله او صحت داشته باشد او را در روغن جوشان بسوزانند و اگر غلط باشد، با تيرزهرآگين مورد هدف قرار دهند. جهانگرد هوشيار با كمي فكر پاسخ داد كه موجب نجات او از مرگ شد. به نظر شما پاسخ او چه بود؟

سوال ۲ :شما در یک مسابقه سرعت شرکت کرده‌اید.
از نفر دوم سبقت می‌گیرید؟
اکنون در چه جایگاهی قرار دارید؟

سوال ۳ :دو اتاق در مجاورت هم قرار دارند. هر کدام یک در دارند ولی هیچکدام پنجره.ندارند. درهایشان که بسته باشد درون اتاقها کاملا تاریک است. در یک اتاق سه چراغ برق به توان های ۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ وات و در اتاق دیگر سه کلید برق مثل هم وجود دارد. ما نمیدانیم کدام کلید کدام چراغ را روشن میکند ( مثلا نمیدانیم آیا کلید وسطی مربوط است به چراغ وسطی یا به چراغهای دیگر اما بطور قطع میدانیم که هر کدام از کلید ها یکی از چراغها را روشن میکند. همچنین ترتیب چراغها را هم نمیدانیم ).
شما معلوم کنید که هر کلید مربوط به کدام چراغ است. برای اینکار و در شروع، شما باید در اتاق کلیدها باشید و کار را از آنجا شروع کنید. شما میتوانید هر چند مرتبه که بخواهید کلیدها را روشن و خاموش کنید. اما شما تنها هستید و نمیتوانید از کسی کمک بگیرید و هیچگونه وسیله ای هم خواه برقی خواه غیر برقی بهمراه ندارید و مهمتر از همه اینکه شما حق ندارید بیش از یکبار وارد اتاق چراغها شوید و وقتیکه وارد شدید و بیرون آمدید، دیگر نمیتوانید مجددا وارد آن اتاق بشوید.

حال بفرمایید که هر کلید کدام چراغ را روشن می کند؟

سوال ۴ :دو مرد نسبت به هم، دایی وخواهر زاده اند. یعنی اولی دایی دومی و خواهر زاده اوست، دومی نیز دائی اولی و خواهرزاده وی می باشد. چطور چنین چیزی ممكن است؟

سوال ۵ :مردی شتابان وارد اداره پلیس شد در حالیکه پشت سر هم این جمله را تکرار میکرد ” همسرم را کشتند …. همسرم را کشتند ….” . یکی از افراد پلیس از او پرسید که چه اتفاقی افتاده و داستان از چه قرار است. مرد توضیح داد که هنگامیکه اطراف صخره های کنار دریا همراه همسرش که چند قدمی از او عقبتر بوده قدم میزدند، ناگهان صدای رعد بسیار بلندی به گوشش رسیده. او وحشت زده از صدای بلند، برمیگردد تا ببیند صدا از کجا بوده ! ناگهان برق مهیبی محیط را روشن می کند و همسرش جیق می کشد. هنگامیکه رویش را به سمت همسرش برمی گرداند، می بیند که همسرش از بالای صخره ها سقوط کرده و به پایین افتاده و همان لحظه مردی را در حال فرار میبیند.
پلیس پس از شنیدن تمامی صحبتهای مرد اعلام میکند که اظهارات او دروغ بوده و او را بلافاصله به جرم قتل همسرش دستگیر میکنند. به نظر شما پلیس چگونه می دانسته که او قاتل است؟

سوال ۶ :هرشکلات ۱دلار،درمقابل هرسه کاغذشکلات یه دونه شکلات هدیه میگیری،
حالا با۱۵دلار چندتا شکلات میتونی بخری؟؟

سوال ۷ :پدر مریم پنج تا دختر داره:
نانا،
نِ‌نِ
نی‌نی
نُ‌نُ
اسم دختر پنجم چیه؟
.
.
.
.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


HamHero
ارسال پاسخ

DANI :
جواب شماره یک.شما منو با تیر زهراگین میکشین
سوال دو .نفر دوم
سوال سه طولانی بود حسش نبود بخونم
سوال چهار اصلا درست ننوشتی
سوال پنج.چون اطراف صخره ها بودن نه روی صخره ها
سوال شیش.بیستو دوتا
سوال هفت.مریم

دم شما گرم...

arsham00
ارسال پاسخ

جوابا رو دادن که

samiraa1378
ارسال پاسخ

اووووورین باریکلااااا

DANI
ارسال پاسخ

جالب بود مرسی

DANI
ارسال پاسخ

جواب شماره یک.شما منو با تیر زهراگین میکشین
سوال دو .نفر دوم
سوال سه طولانی بود حسش نبود بخونم
سوال چهار اصلا درست ننوشتی
سوال پنج.چون اطراف صخره ها بودن نه روی صخره ها
سوال شیش.بیستو دوتا
سوال هفت.مریم

samiraa1378
ارسال پاسخ