متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

براساس جدیدترین اخباری که منتشر شده، مایکروسافت پشتیبانی خود از اسکایپ را روی اکثر گوشی‌های ویندوزی متوقف کرده است. این موضوع یعنی اینکه اگر گوشی ویندوزی دارید که به یکی از سیستم عامل‌های ویندوز ۸، ۸.۱ یا ۱۰ مجهز شده است، دیگر نمی‌توانید اسکایپ را به طور مستقیم از ویندوز استور دانلود کنید. حتی اگر بتوانید با استفاده از لینک مستقیم اسکایپ را نصب کنید، این برنامه شاید نهایتا چند هفته‌ی کوتاه کار کند.

از آنجایی که قرار است مایکروسافت قابلیت تماس اسکایپ را از اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی به سرویس‌های ابری منتقل کند، دیگر پشتیبانی این غول نرم‌افزاری پشت دیگر دستگاه‌های ویندوزی و پلتفرم‌های رقیب وجود نخواهد داشت. علاوه بر بیلدهای قدیمی ویندوزفون، پشتیبانی ردموندی‌ها از نسخه‌ی اسکایپ ویندوز آر‌تی نیز قطع خواهد شد. برخی از کاربران اندروید نیز با این مشکل دست به گریبان خواهند بود. توقف پشتیبانی مایکروسافت بیشتر شامل حال کاربران اندروید ۴.۰.۲ یا نسخه‌های قدیمی‌تر خواهد شد. اگر نسخه‌ای از اسکایپ روی دستگاه این کاربران نصب باشد، نهایتا تا پایان سال جاری می‌توانند از آن استفاده کنند.

نکته‌ی جالب این است که اپلیکیشن اسکایپ حتی برای دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰، تنها با آپدیت سالیانه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل سازگار خواهد بود. ۱۳.۷ درصد از گوشی‌های ویندوزی فعال از ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می‌کنند و ۹.۵ درصد آنها از نسخه‌ی ۱۵۱۱ بهره می‌برند که دیگر از اسکایپ پشتیبانی نمی‌کند. آنهایی که از نسخه‌ی ۱۵۱۱ استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از برنامه‌ی ویندوز اینسایدر به نسخه‌ی ۱۶۰۷ بروزرسانی کنند ولی برخی دستگاه‌هایی که توسط تولیدکنندگان کوچک و گمنام ساخته شده‌اند با هر نسخه‌ی بالاتر از بیلد ۱۵۱۱ کار می‌کنند.

با این اوصاف باید منتظر باشیم تعداد بیشتری دستگاه به ۸۵ درصد از محصولاتی اضافه شود که دیگر اسکایپ توسط مایکروسافت روی آنها پشتیبانی نمی‌شود.

http://m.designing-application.com

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


0Arta
ارسال پاسخ

ممنون