متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران

  • عنوان خبر :

    کرایه اتومبیل

  • تعداد نظرات : 0
  • ارسال شده در : ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
  • نمايش ها : 228

مقدمه اجاره ماشین

خیلی‌ از عروس و دامادها دلشان می‌خواهد حداقل در روز عروسی‌اشان برای یک بار هم که شده سوار بر ماشین های لوکس شوند. شاید همان خودرویی که آرزویش را دارند. خودرویی که هرگز تا آخر عمر نمی‌توانند خریداری‌اش کنند. شب عروسی بهانه‌ای است که حداقل برای چند ساعت، فارق از دنیای خودروهای بی کیفیت و خشک، سوار بر ارابه‌های نرم وماشین تشریفات شد. اما برای تجربه این احساس خوب، باید هزینه کرد. خودرو اجاره ای ایرانی و اجاره خودرو های خارجی شامل هزینه‌هایی هستند که البته نمی توان گفت هزینه های بسیار زیادی را در بر دارند. .

توصیه‌های طلایی

_یادتان باشد عروسی‌اتان فقط یک شب است. و شما می توانید با کرایه خودرو مورد نظرتان خاطره به یاد داشتنی برای خود و همسرتان ایجاد نمایید _سعی کنید ماشینی اجاره کنید که آشنایی نسبی با آن را داشته باشید . اجاره کردن خودروهای اسپرت گذر موقت به دلیل قدرت بالای موتور، مهارت خاص خود را طلب می‌کند البته بیشتر ماشین های اجاره ای شرکت سعادت رنت با پلاک دایمی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

_شرکت سعادت رنت این اطمینان را به شما مشتریان اجاره خودرو می دهد که تمامی ماشین اجاره این شرکت از لحاظ فنی و ظاهری بدون کوچکترین مشکل و در بالاترین سطح می باشد. _یادتان باشد در روزهای گرم سال 90 درصد خودروهای کلاسیک فاقد کولر هستند لذا شما می توانید یک خودرو اجاره ای کروک یا یک بنز و ب ام با توجه به لیست قیمت اجاره خودرو در سایت سعادت رنت انتخاب نمایید.

_زمانی که تصمیم به اجاره ماشین گرفتید از قبل با شرکت تماس حاصل نمایید و از شرایط اجاره ماشین و قیمت اجاره خودرو و شرلیط رزرو اجاره خودرو سوالات و هماهنگی لازم را مبذول نمایید

_در انتخاب رنگ خودرو و رنگ اجاره ماشین خارجی احساسی عمل نکنید. گل‌آرایی خودروهایی که رنگ‌های عجیب دارند هزینه‌های اضافی خودش را دارد که باعث می شود با گل ارایی که از قبل در نظر گرفته اید با مشکل مواجه شوید.

_بنزین خودرو اجاره شده پای مشتری می باشد و همچنین در اجاره ماشین ایرانی و خارجی می بایست کیلومتر اضافه را در نظر بگیرید.  

اجاره ماشین عروس و اجاره خودرو در تهران  

اجاره ماشین سدان

_سواری معمولی یا اصطلاحاً صندوقدار میگویند که دارای سقف ثابت ، صندوق عقب مجزا و دو ردیف صندلی بوده و می‌تواند دو یا چهار درب داشته باشد . سدان متداولترین شکل طراحی بدنه خودرو می‌باشد که می توان از اجاره ماشین ایرانی یا اجاره خودروهای خارجی در نظر گرفت که از اجاره 206 تا اجاره ماشین بنز یا اجاره خودرو ب ام و نام برد.

اجاره ماشین کروک

ماشین است که در کنار اینکه متعلق به یکی از کلاس‌های استاندارد خودرو است ، سقف آن نیز امکان جمع شدن یا گسترده بودن را دارد . خودرواجاره بنز و ب ام و از کلاس‌های گوناگون خودرو می‌توان یافت که در این دسته قرار می‌گیرند..

اجاره ماشین هاچبک

به خودروهایی میگویند که صندوق عقب آنها تقریباً حذف شده و در صندوق عقب و شیشه عقب خودرو یکی بوده و به صورت عمودی باز می‌شود . معمولاً با باز کردن این در علاوه بر فضای بار به داخل خودرو نیز دسترسی وجود دارد از جمله می توان اجاره ماشین 206 یا اجاره ماشین بعضی از خودروهای خارجی و اجاره پراید نام برد..

اجاره ماشین شاسی بلند

اجاره خودرو شاسی بلند یا اس ‌یو وی به گونه ای از خودروها می‌گویند که برای کاربرد بیابانی و پیمودن مسیرهای ناهموار طراحی شده‌اند . این خودروها معمولا دو دیفرانسیل هستند و فاصله محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودروهای عادی است.

 

اجاره ماشین ون کوچک

گونه‌ای از خودرو است که از لحاظ ظاهری شبیه به خودروهای ون است و برای حمل و انتقال افراد طراحی شده است مینی‌ون ها ، بلندتر از گونه‌های سدان ، هاچ بک و استیشن واگن هستند و برای فضای داخلی بیشتر طراحی شده است برای اجاره بدون راننده و اجاره ماشین با راننده با شرکت سعادت رنت تماس بگیرین.

اجاره ون بزرگ

به گونه‌ای از خودروها اطلاق می‌شود که برای ترابری اسباب و لوازم حجیم و سنگین و یا گروهی چند نفره از انسان‌ها استفاده می‌شود . خودروهای ون معمولاً بدنه‌ای مکعب شکل دارند که بر روی چهار چرخ سوار شده است..  

   کرایه اتومبیل سعادت رنت و اجاره ماشین عروس و تشریفات

فعالیت گروه سعادت رنت در زمینه اجاره اتومبیل های لوکس و تشریفاتی به وزارتخانه ها ، سفارتها ، شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی و اشخاص حقیقی می باشد که با تجربه چند ده ساله در این راستا و با توجه به مجهز بودن این موسسه به انواع اتومبیلهای ایرانی و خارجی روز دنیا به موفقیتهای بزرگی دست یافته ایم.. شایان ذکر است ارتقاء و پیشبرد در ساماندهی سیستم نوین تشریفات و اجاره خودرو و اجاره ماشین ایرانی و خارجی پایتخت با عزم و تلاش گروه حرفه ای مجموعه سعادت رنت همراه بوده که همواره همگام با استانداردهای روز جهانی باعث گردیده این موسسه پیشرو در ابداء و نوآوری ، خدماتی عالی را در برآوردن نیاز مشتری با توجه به قیمت اجاره خودرو به صورت مناسب در جهت سرویس به شما مشتریان عزیز تمامی تلاش خود را می نمایید.

در حال حاضر این موسسه با شعبات مختلف در سراسر پایتخت و اجاره ماشین در تهران و اجاره ماشین در شهرستانهای ایران نیازهای مشتریان را در پاسخگویی ، تامین ، نظارت بر نحوه صحیح امور سرویس دهی بصورت مستمر در اولویت مسئولیتهای خود قرار داده و به مشتریان این امکان را می دهد خودروی درخواستی را در سایت این موسسه رویت کرده و سپس از طریق تلفن ، فکس و یا ایمیل رزور نمایند..

 

خدمات موسسه سعادت رنت

اجاره خودروتشریفات

اجاره خودروهای مدرن

اجاره خودروهای گروهی

اجاره خودروصحرانوردی

اجاره خوددروکلاسیک

اجاره خودروکروک

اجاره خودروایرانی

اجاره خودرو خارجی

اجاره ماشین در تهران

اجاره ماشین در کرج

اجاره ماشین درکیش

اجاره ماشین عروس

 

مطالب مرتبط:

اجاره ماشین در فرودگاه

رعایت موارد فنی برای افزایش طول عمر خودرو

مرکز اجاره اتومبیل ایران

اجاره ماشین عروس

در رابطه با اجاره خودرو باید به چند مورد توجه داشت

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !