متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

تقویم فارسی گوگل, محیط کاربری گوگل

 تغییرات ناگهانی آب‌و‌هوا می‌تواند برای خیلی‌ها ناخوشایند باشد. این تغییرات برای افرادی که بسیاری از کارهایشان را با برنامه‌ریزی قبلی انجام می‌دهند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. کاربران سرویس تقویم گوگل را می‌توانیم گروهی از این افراد منظم به‌شمار آوریم.

 

بسیاری از این افراد قرارهای ملاقات و برنامه روزمره خود را در سرویس تقویم گوگل مشخص کرده و طبق آن به انجام امور مورد نظر می‌پردازند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و می‌خواهید برای انجام کارهای روزانه‌تان از وضع آب‌و‌هوا آگاه شوید، می‌توانید از سرویس نمایش وضع آب‌و‌هوا در تقویم گوگل کمک بگیرید. این قابلیت به‌طور پیش‌فرض در تقویم گوگل غیرفعال است و برای فعالسازی آن ‌باید به روش زیر عمل کنید:

 

1ـ با مراجعه به لینک زیر به محیط کاربری خود در سرویس تقویم گوگل وارد شوید:

https:‌/‌‌/‌www.google.com‌/‌calendar

 

2 ـ‌ پس از ورود به محیط کاربری از بخش بالا ـ سمت راست صفحه روی آیکون کوچکی که به شکل یک چرخ‌دنده است، کلیک کرده و از منوی به‌نمایش درآمده گزینه settings را انتخاب کنید.

 

3 ـ‌ در صفحه تنظیمات تقویم به تب general بروید.

 

4ـ صفحه را به پایین اسکرول کرده و گزینه location را پیدا کنید.

 

تقویم فارسی گوگل, محیط کاربری گوگل

 

5 ـ‌ شهر موردنظر برای نمایش وضع آب‌و‌هوا را در کادر مورد نظر تایپ کرده و با تغییر‌دادن گزینه مقابل، عبارت show weather based on my location به یکی از دو واحد سانتی‌گراد یا فارنهایت، نمایش وضع آب‌و‌هوا را فعال کنید.

 

6 ـ‌ در نهایت با کلیک روی save تغییرات را ذخیره کنید.

 

7 ـ‌ در این مرحله به صفحه تقویم باز می‌گردید و مشاهده می‌کنید اطلاعات از وضع آب‌و‌هوای امروز و سه روز بعد در تقویم به‌نمایش درآمده است. با کلیک روی آیکون به‌نمایش درآمده کنار هر روز می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری مانند میزان دما، رطوبت و سرعت وزش باد را مشاهده کنید.

نکته: برای غیرفعالسازی مجدد این قابلیت ‌باید با طی مراحل فوق در مرحله 5 گزینهdo not show weather را فعال کنید.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !