متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

آموزش کار با اپلیکیشنFastest Video Downloader

آموزش کار با اپلیکیشن کاربردی Fastest Video Downloader

 

ویدئوها تبدیل به یکی از بخش های مهم دنیای امروز اینترنت شده اند که هر چه سرعت اینترنت بالاتر باشد، می توان شاهد ویدئوهایی با کیفیت و همینطور سرعت بهتر بود.

حتما تا بحال برای شما هم پیش آمده است که با اسمارت فون اندرویدی خود در یکی از سایت ها بخواهید فیلم های آنلاینی که در آن به نمایش در می آید دانلود کنید ولی گزینه ی دانلود فیلم در سایت موجود نباشد ، امروز قصد داریم برنامه ی کاربردی Fastest Video Downloader را به شما معرفی که به کمک آن می  توانید فیلم های آنلاین موجود در سایت های مختلف را با سرعت بالا دانلود کنید.

 

کمپانی های فناوری به سمت تولید و عرضه اسمارت فون هایی پیش می روند تا تمامی نیازهای کاربرانشان را پاسخگو باشند. اما از سوی دیگر، نرم افزارهای متنوع و متفاوتی نیز وارد بازار فناوری شده اند تا با داشتن امکانات جدید بتوانند نگاه های بیشتری را به خود جلب کنند. یکی از این برنامه ها «Fastest Video Downloader» نام دارد. کاربران با نصب این برنامه می توانند به مشاهده فایل های ویدئویی بپردازند.


Fastest Video Downloader مرورگر منحصر به فردی است که نه تنها از سرعت بالایی برای دانلود ویدئو برخوردار است بلکه کیفیت پخش قابل توجهی نیز دارد. Fastest Video Downloader را نمی توان تنها یک مرورگر دانست زیرا امکان استفاده از آن در برخی از مرورگرهای دیگر نیز وجود دارد. اما کاربرانی که تمایل به دانلود ویدئوهای مختلف یا مشاهده ویدئوهای آنلاین دارند، می توانند از این مرورگر به عنوان یک راه حل مناسب استفاده کنند.

 

اسمارت فون, اپلیکیشن Fastest Video Downloader

نرم افزار دانلود سریع ویدیو های آنلاین

 

نحوه ی کار این برنامه به این صورت است که اگر در سایتی باشید که گزینه ی دانلود ویدئو موجود باشید با کلیک کردن بر روی گزینه ی دانلود برنامه شروع به دانلود کردن آن ویدئو با سرعت بالا می کند ،و اگر در سایت موردنظر گزینه ی دانلود وجود نداشته باشد ولی یک پلیر پخش فیلم در سایت وجود داشته باشد صبر کنید تا صفحه کاملا لود شود و سپس بر روی گزینه ی Play کلیک کنید که در صورت استخراج شدن فیلم از سایت مربوطه یک آیکون دانلود قرمز در بالای صفحه ظاهر می گردد و به راحتی می توانید فیلم موردنظر را دانلود کنید .

 

دانلود سریع ویدئوهای آنلاین, ترفندهای اینترنتی

آشنایی با نرم افزار Fastest Video Downloader

 

بنا به گفته ی سازندگان برنامه اگر گزینه ی دانلود ظاهر نشد بر روی گزینه ی Pause کلیک کنید و یا چند بار روی گزینه های Play و Pause کلیک کنید و در صورت پیدا نشدن گزینه ی دانلود ، امکان دانلود در سایت مورد نظر نمی باشد.

 

توجه: به دلیل قوانین جدید یوتـ-ـیوب امکان دانلود فیلم های این سایت با استفاده از این نرم افزار نمی باشد.


ویژگی ها اپلیکیشن Fastest Video Downloader :
مجهز بودن نرم افزار به یک مرورگر داخلی
مدیریت دانلود پیشرفته با امکان با مکث و ادامه دانلود ،حذف فیلم مورد نظر وهمچنین ادامه ی دانلود از نقطه ی قبل در صورت قطع اینترنت
مدیر فایل با امکانات بالا مانند تغییر نام ویدئو ، حذف ویدئو ، اشتراک گذاری ویدئوها
دسترسی آسان به ویدئوهای دانلود شده
پشتیبانی کامل از سایر مرورگر های خارجی
امکانات 100 درصد رایگان
امکان اشتراک گذاری ویدئوهای دانلود شده از طریق برنامه
امکان مشاهده ی ویدئوی دانلود شده در برنامه

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !