متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

نرم‌افزارهای پیام‌رسان, ساخت چت روم

ساخت چت روم خصوصی در مرورگرهای اینترنتی

 

برای چت و گفتگو با دوستان راه‌های متعددی وجود دارد. از نرم‌افزارهای پیام‌رسان گرفته تا اپلیکیشن‌های مختلف که امکان ارسال پیام مستقیم میان کاربران را فراهم می‌سازند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه‌ی ایجاد یک چت روم در عرض چند ثانیه و بدون نیاز به هر گونه نرم‌افزار بپردازیم. در این روش شما کافی است چت روم را ایجاد کنید و سپس لینک چت روم را به هر طریق در اختیار دوست یا دوستان خود قرار دهید. سپس از طریق مرورگر اینترنتی خود می‌توانید با دوستان خود در یک محیط خصوصی چت کنید.

 

برای ساخت چت روم:
کافی است در مرورگر اینترنتی خود، چنین آدرسی را تایپ نموده و وارد آن شوید:

http://hack.chat/?your-name

 

در این آدرس بایستی به جای your-name نام اتاقی که قصد ساخت آن را دارید را وارد نمایید. به عنوان مثال اگر قصد ساخت چت رومی به نام beytoote را داشته باشیم در مرورگر وارد چنین آدرسی خواهیم شد:

http://hack.chat/?beytoote

 

پس از ورود به این آدرس، از شما درخواست یک نام مستعار می‌شود. با وارد کردن نام دلخواه، وارد چت روم خواهید شد.

 

اکنون کافی است دوستان شما نیز در مرورگر اینترنتی خود آدرس مشابهی که شما وارد کرده‌اید را وارد نمایند. این آدرس را می‌توانید به دوستان خود ایمیل یا پیامک کنید و یا حتی تلفنی آن را در اختیار آن‌ها قرار دهید. اکنون آن‌ها نیز وارد چت رومی که شما در آن قرار دارید می‌شوند و امکان چت کردن میان شما و دوستان‌تان در یک محیط ساده فراهم می‌گردد.

 

اتاق چت خصوصی, راه‌اندازی چت روم

ایجاد چت روم خصوصی بدون استفاده از نرم افزار

 

با توجه به این که لیستی از چت روم‌ها در جایی وجود ندارد، اتاق چت شما می‌تواند یک اتاق چت خصوصی تلقی شود. البته با توجه به این که چت‌ها رمزگذاری نمی‌شوند، طبیعتاً این چت روم برای تبادل داده‌های حساس توصیه نمی‌گردد.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


0Arta
ارسال پاسخ

جالب بود