متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

اشتراک گذاری عکس و فیلم, ترفندهای اینستاگرام

پشتیبانی اینستاگرام از چند حساب کاربری

 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که منحصرا برای به اشتراک گذاری ویدئو و تصاویر در موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه که که بسیار محبوب است با رابط کاربری ساده امکان اضافه نمودن فیلترهای مختلف را در عکس فراهم کرده و افراد می توانند عکس های خود را قبل از به اشتراک گذاری بهبود ببخشند.

 

این برنامه از ابتدای معرفی تاکنون تغییرات زیادی داشته است. از ماه آگوست این امکان برای کاربران فراهم شد که بتوانند فرمت عکس خود را انتخاب کنند و در کنار کادر مربعی که مدت ها تنها امکان به اشتراک گذاری عکس ها بود، حالت چشم انداز و پرتره نیز امکان پذیر شد. آخرین آپدیت این برنامه ارسال پیام های دایرکت را بهبود بخشید و کاربران می توانند یک عکس را به عنوان پیام برای مخاطب خود ارسال کنند و پیام ها به حالت یک مکالمه درآمده و امکان نام گذاری گروه های مکالمه فراهم شد.

اکنون با توجه به گزارش جدید، اینستاگرام در حال تست کردن قابلیت جدیدی است. این قابلیت جدید این امکان را فراهم می آورد که چند حساب کاربری را بتوان به برنامه اضافه نمود. این قابلیت که در حال حاضر آزمایشی می باشد و به نظر می رسد که در نسخه  ۷٫۱۲٫۰ از برنامه پشتیبانی می شود که در آن کاربران گزینه اضافه کردن اکانت را در منو تنظیمات می بینند.

 

هنگامی که کاربران اکانت دیگری را اضافه نمایند قادر خواهند بود بین این اکانت ها جا به جا شوند و برای این کار در بخش پروفایل در یک منو باز شونده در زیر نام مستعار خود می توانند اکانت مربوطه را انتخاب کنند.

 

این قابلیت نیاز به بروزرسانی نداشته و ارسال می شود و ممکن است شما هم اکنون در نسخه فعلی برنامه در گوشی خود آن را داشته باشید. تعداد اکانت هایی که کاربران می توانند اضافه نمایند در حال حاضر نامشخص است. اما اگر تمایل دارید که از این قابلیت استفاده کنید، باید نسخه اینستاگرام ذکر شده در بالا را داشته باشید که بتوانید از این امکان که به صورت آزمایشی ارایه شده است استفاده کنید.

 

پشتیبانی اینستاگرام از چند حساب کاربری قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا کسانی که صاحب بیزینس و یا شبکه های اجتماعی هستند می توانند بین حساب کاربری شخصی خود و حساب کاری خود جا به جا شوند.

 

ترفندهای اینترنتی, شبکه اجتماعی

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است برای به اشتراک گذاری ویدئو و تصاویر

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


0Arta
ارسال پاسخ


ممنون