متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

قابلیت های لیوان هوشمند Yecup,لیوان هوشمند Yecup,لیوان هوشمند

لیوان هوشمند Yecup از دولایه استیل ضد زنگ تشکیل شده است

 

لیوان هوشمند ساخته شد/ حفظ گرما و سرمای نوشیدنی
یک شرکت آمریکایی لیوانی هوشمندی را طراحی کرده است که می تواند نوشیدنی ها را گرم و خنک نگهدارد ضمن اینکه قابلیت شارژ تلفن همراه و تبلت را دارد. یک شرکت آمریکایی لیوان هایی را با نام Yecup ۳۶۵ طراحی کرده است که می توانند با بهره بردن از یک اپلیکیشن و متصل شدن به بلوتوث تلفن همراه، دمای نوشیدنی های گرم را تا ۷۰ درجه سانتیگراد و نوشیدنی های خنک را تا ۱۰ درجه سانتیگراد حفظ کند.

 

لیوان هوشمند Yecup از دولایه استیل ضد زنگ تشکیل شده است و دارای سیستم تنظیم دمای ترموالکتریک است که با وارد کردن دمای مورد دلخواه در گوشی همراه، می توان نوشیدنی خود را در آن دما نوشید. زمانیکه نوشیدنی در دمای از پیش تنظیم شده آماده می شود، لوگوی لیوان درخشان و در گوشی همراه زنگ هشدار به صدا در می آید.

 

قابلیت های لیوان هوشمند Yecup,لیوانYecup,لیوان هوشمند

لیوان هوشمند Yecup دارای باتری ۱۰ هزار آمپر است

 

همچنین بر روی لیوان هوشمند Yecup دکمه گرم و سرد تعبیه شده است که می توان دمای نوشیدنی را متوجه شد. حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد تا نوشیدنی به دمای ۷۰ درجه سانتیگراد برسد و برای رسیدن به دمای ۱۰ درجه سانتیگراد، ۱۵ دقیقه زمان لازم است. لیوان هوشمند Yecup دارای باتری ۱۰ هزار آمپر است که می تواند به وسیله یک USB برای شارژ گوشی همراه و تبلت مورد استفاده قرار بگیرد.

 

باتری که در این لیوان هوشمند تعبیه شده است می تواند نوشیدنی را تا ۸ ساعت در دمای دلخواه نگهداری کند. لیوان هوشمند Yecup به شکل استوانه ای و به قطر ۷ سانتیمتر و طول ۲۲ سانتیمتر و به وزن ۳۵۰ گرم است.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !