متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران



مدل مو,کوتاهی مو, رنگ مو

این یک اتفاق عادی است که وقتی کار موهایتان تمام شد، با موهایی کاملا متفاوت از آنچه می خواستید از زیر دستان آرایشگرتان در بیایید!

در مورد شخص من، خیلی وقت ها شده که می خواستم موهایم را مرتب کنم، اما کاملا کوتاه شده، یا می خواستم موهایم را ترکیبی از سایه‌های قرمز و قهوه‌ای سوخته رنگ کنم، اما چیزی خلاف انتظارم در آمده.

اما همین که آرایشگر مناسبی را پیدا کردم، فهمیدم که باید چه کنم تا به نتیجه‌ای که می‌خواهم برسم، دست پیدا کنم. دوست دارید بدانید چگونه؟

عکس موهای مورد نظرتان را ببرید
هم از رنگ و هم مدل مویی که می خواهید یک عکس در گوشی موبایل یا در مجله ای بهمراه خود ببرید. من به شخصه دوست دارم مدل موها و رنگ موهایی که در Pinterest می پسندم را در بوردم نگهداری کنم، بنابراین هر وقت بخواهم می توانم سریع گوشی ام را در بیاورم و تصویر آنرا از طریق اپلیکیشن Pinterest به آرایشگرم نشان بدهم.

نظر آرایشگرتان را بخواهید
به آرایشگرتان نشان بدهید که چه می خواهید، اما با اینحال از او بپرسید که با توجه به شکل صورت و رنگ پوستتان، چه مدل یا چه رنگ مویی درخور شماست. مثلا من همیشه خواهان رنگ های گرم بودم، تا اینکه آخرین آرایشگر مویم به من گفت که رنگ های سرد بیشتر به رنگ پوستم می‌آید، و دقیقا هم حق با او بود! آنها متخصصند، از سوال پرسیدن نترسید.

از تغییرات ناخواسته پیشگیری کنید
قبل از اینکه آرایشگرتان یک مرتبه کارش را شروع کند، برنامه‌ای که برای موهایتان دارید را به وی بگویید. بدین ترتیب وقتی فقط یک تر و تمیز کردن ساده و سریع احتیاج دارید، از کوتاه کردن ۸ سانتی‌متر از موهایتان جلوگیری خواهید کرد! حتی می‌توانید از عباراتی مثل «بلندیش رو حفظ کن» یا «فقط می خوام از شر موخوره ها راحت بشم» استفاده کنید.

موهایی که می‌خواهید را شرح دهید
از عباراتی مثل یک مدل فشن، یا زنانه، یا یک مدل ساده و شیرین استفاده کنید. این استراتژی، زمانی نتیجه می‌دهد که دقیقا نمی‌دانید می خواهید موهایتان را لیر کنید یا اینکه صاف و در یک ردیف کوتاه کنید. معمولا آنها می‌توانند از صحبت‌های شما علتی که بخاطرش به آرایشگاه آمده‌اید را بفهمند (مثلا وقتی می‌گویید یک مدل کوتاه و فشن می‌خوام، احتمالا منظورتان مدل‌های choppy layers است)

با آرایشگرتان حرف بزنید!
از حرف زدن نترسید! حتی بعد از اینکه کار موهایتان تمام شد، آنها باز هم می توانند آنرا تغییر دهند، پس اگر موهایتان دقیقا همانی نشده که می خواستید چیزی بگویید! آنها دلخور نمی شوند، چرا که می خواهند شما را یک مشتری راضی و خشنود نگه دارند.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


helya
ارسال پاسخ