متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


آخرین آرزوی بشر هم برآورده شد. تا همین چند سال پیش فقط هنگام بیداری و فعالیت میشد به پول درآوردن امید داشت. اما در دنیای امروز شما حتی وقتی خواب هستید هم می توانید فعال باشید. نگران نباشید نیازی نیست که از خواب بیدار شوید و یا حتی یک سانتی متر از رختخواب‌تان دور شوید. اینترنت، یار و غم‌خوار بشر امروز، این امکان را ایجاد کرده که شما در هر شرایطی درآمد کسب کنید. دنیا امروز دنیای 9 تا 5 قدیم نیست. پس شما هم باید خودتان را با این دنیای جدید 24/7 وفق دهید. ولی انسان هر چقدر هم که پیشرفت کند باز هم انسان است و محدودیت‌های زیادی دارد مثل خستگی جسم و روح. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توانید در حال استراحت پول در بیاورید.

پول/ مدیراینفو

1.در بورس سرمایه‌گذاری کنید

حتما در فیلم‌ها اشخاصی را دیده‌اید که کنار یک صفحه نمایش بزرگ جمع شده‌اند و هر چند ثانیه یک بار فریاد می‌زنند؟ این تصویری جذاب از بورس است که در ذهن همه نقش بسته است. به علاوه فکر می‌کنیم فقط کسانی در بورس سرمایه‌گذاری می‌کنند که ثروتمندند. چیزی که باید بدانید این است که اگر فوت و فن‌های سرمایه‌گذاری در بورس را یاد بگیرید با پول کم هم می‌توانید شروع کنید. امروزه به لطف اینترنت می‌توانید همه‌ی اطلاعات لازم را کسب کنید. به این ترتیب حتی زمانی که هیچ‌کاری نمی‌کنید سهام شما در بورس برای‌تان پول ایجاد می‌کند.

2.معلم شوید

دوست دارید شب‌ها تدریس کنید؟ مسلما نه. همه دوست دارند شب‌ها بخوابند. اما این همه‌ی ماجرا نیست. هر فرد حداقل در یک زمینه تخصص و مهارت دارد. امروزه سایت‌هایی هستند که تمرکزشان روی آموزش است. آن‌ها معمولا ویدیوهای آموزشی را از مدرسان می گیرند و در اختیار کاربر قرار می‌دهند البته پولی. پس تنها کاری که باید بکنید این است که سری ویدیوهای آموزشی خود را تهیه کنید و در این سایت‌ها قرار دهید. به این ترتیب در هر زمانی از شبانه‌روز کاربران برای ویدیوی شما پول پرداخت می‌کنند. یکی از سایت‌ها خوب در این زمینه سایت فرانش است.

3.اجاره دهید

اگر خیلی پول‌دار هستید و یک یا چند خانه‌ی ویلایی دارید می‌توانید پول‌دارتر هم بشوید. کافی است زمان‌هایی که از خانه‌های دیگرتان استفاده نمی‌کنید آن‌ها را اجاره دهید. شاید شما سرمایه‌ای دارید اما در عین حال اهل ریسک و راه‌اندازی کسب و کار نیستید. پس می‌توانید یک خانه نقلی بخرید و آن را اجاره بدهید البته با قیمت منصفانه!

4.در اینترنت فروشگاه بزنید

مغازه‌های شهرتان معمولا چه ساعتی تعطیل می‌کنند؟ آن‌ها درست از زمانی که کرکره‌شان را پایین می‌کشند دیگر درآمدی ندارند. ولی فروشگاه‌های اینترنتی 24 ساعته باز هستند چون اینترنت 24 ساعته باز است. غیر ممکن است که شما وارد سایتی مثل آمازون شوید و بگویند که ما شب‌ها بسته‌ایم. ولی آیا صاحبان این فروشگاه‌های اینترنتی شب‌ها نمی‌خوابند؟ شاید یک یا دو شب نخوابند اما بالاخره خستگی آن‌ها را به زانو درمی‌آورد. شما هم اگر یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید هنگام خواب هم عده‌ای ( همان کارمندان‌تان) سایت را می چرخانند و سرمایه‌تان بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود.

5.هنرمند شوید

هنرمند هستید؟ اصلا نگران پول نباشید. دوره‌ای که هنرمندها جزو اقشار کم درآمد بودند به پایان رسید و البته باز هم به لطف اینترنت. اگر همیشه قلم خوبی داشته‌اید و از نوشتن خوشتان می‌آید کتاب بنویسید و آن‌ها را آنلاین بفروشید. اگر صدای خوبی دارید می‌توانید خواننده شوید و آهنگ‌های‌تان را بفروشید. البته توجه داشته باشید که هیچ‌کدام از این کارها راحت نیستند. اما زمانی که شما در آن‌ها حرفه‌ای شدید می‌توانید به راحتی از حرفه هنری تان پول در بیاورید؛ در همه‌ی ساعت‌های شبانه روز حتی روزهای تعطیل.

6.علاقه‌تان را به وبلاگ تبدیل کنید

عاشق اسکی روی یخ هستید؟ خب شما تنها نیستید. می‌توانید وبلاگی راه بیاندازید و مطالب دلخواه‌تان را در آن بنویسید. با گذشت زمان وبلاگ شما رشد می‌کند و مخاطبان زیادی پیدا می‌کنید. در این زمان می‌توانید شروع به پذیرش تبلیغات در سایت‌تان کنید یا حتی بعضی از مطالب را پولی کنید. انتخاب با خودتان است. 
راه های پول در آوردن بی‌شمار است چه در خواب و چه در بیداری. اگر واقعا به دنبال درآمد بیش‌تر هستید راه‌تان را پیدا کنید و همین حالا شروع کنید.

پولمدیراینفو

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


AZAD
ارسال پاسخ
shadi1357
ارسال پاسخ

تشکر