متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


سایت آمازون که بزرگترین ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین انواع کالا و محصولات در جهان محسوب می شود قصد دارد با خرید سایت خرده فروشی سوق (بازار) یک میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کند. این سایت که از جمله سایت های موفق خرده فروشی آنلاین در منطقه و به خصوص در میان کشورهای عربی است، مورد توجه آمازون قرار گرفته و این شرکت آمریکایی قصد دارد کنترل کامل آن را در دست بگیرد. هر چند مذاکرات در این زمینه هنوز ادامه دارد و قرارداد نهایی میان دو طرف منعقد نشده است.

اخبار کارآفرینی و کسب و کار/ مدیراینفو
مدیران سایت سوق از شرکت Goldman Sachs Group Inc. برای یافتن خریدارانی برای سهام خود کمک خواسته اند و مدتی بود که زمزمه هایی از سوی سرمایه گذاران اصلی سوق برای فروش آن شنیده می شد.
ارزش محصولاتی که این سایت به مشتریان خود در عربستان، امارات و مصر به صورت آنلاین به فروش می رساند بیش از ۱.۵ میلیون دلار است و سرمایه گذاری انجام شده در آن تا ماه فوریه بالغ بر ۲۷۵ میلیون دلار بوده است.
گفته می شود با توجه به اینکه انجام پرداخت های آنلاین در منطقه غرب آسیا با استفاده از کارت های اعتباری چندان معمول نیست، آمازون در تلاش برای استفاده از روش های دیگری مانند صدور کارت های پیش پرداخته یا دریافت هزینه کالاها در محل تحویل است.

اخبار کارآفرینی و کسب و کارمدیراینفو

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


mona_rt
ارسال پاسخ