متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران



برج عجیب و عظیم الجثه PNC

 

جالب ترین برج های عظیم الجثه جهان

 

این برج عجیب و غریب در پیتسبورگ امریکاواقع شده است . شایان ذکر است این برج  برجی ۱۷۲ مت ارتفاع دارد که در سال ۲۰۱۱ عملیات ساخت این برج شروع شده و هنوز پایان نیافته است.

 


برج جذاب بِلای

 
جالب ترین برج های عظیم الجثه جهان

 

دومین برجی که در لیست زوم شو این هفته قرار گرفته است ، برج پلای در سیدنی استرالیاست . این برج خارق العاده ۱۳۸ متری به دلیل ساخت مبتنی بر مقتضیات زیست محیطی و همچنین سالن انتظار شیشه ای خود توانسته جذابیت خاصی را بخود اختصاص دهد .

 


برج های خورشیدی امارات

 
جالب ترین برج های عظیم الجثه جهان

 

برجهای دوقلوی البهار در ابوظبی امارات از دیگر جالب ترین برج های زیبای جها است که با ارتفاع ۱۴۵ متری به طور کامل توسط سلول های خورشیدی پوشانده شده اند. این برج ها هم شاخص زیست محیطی جالبی را دارا هستند که هر بیننده ای را به سمت خود جلب میکند .

 


برج های دوقلوی ریوِریا

 
جالب ترین برج های عظیم الجثه جهان

 

چینی ها هم در ساخت برج های عظیم الجثه و رکورد دار توانسته اند در جهان شهرت بسیار مناسبی را در اختیار خود قرار دهند یکی از مشهور ترین برج های عظیم الجثه چینی که در جهان شهرت یافته است برج هایدوقلوی ریوِریا که ارتفاع بالاتری نسبت به برج های جالب قبلی دارد .ارتفاع این برج ۲۱۶ متر است .

 


مرکز تجارت جهانی بحرین

 
جالب ترین برج های عظیم الجثه جهان

 

از دیگر برج هایی که در خاورمیانه از شهرت بالایی برخوردار است، برج های مرکز تجارت جهانی بحرین است . باز هم عرب ها در این صنعت با کمک سرمایه گذاری های کلان خود پیشینه جالبی را از خود نشان داده اند . این برج از اولین های خاورمیانه است که بصورت معماری نوین طراحی شده است.

 


برج عظیم الجثه تور اول

 


در لیست طویل ترین های زوم تک ، جایگاه فرانسوی ها خالی بود ، این معماری هم با مالکیت فرانسوی ها انجام پذیرفته است . فرانسوی ها در این لیست رکورد جدید ۲۳۱ متری را از آن خود کرده اند . این شاهکار در دهه ۷۰  میلادی ساخته شده است.

 


برج تعظیم

 
جالب ترین برج های عظیم الجثه جهان

 

از دیگر رکورد هایی که در این لیست شکسته شد این بار برج تعظیم خواهد بود که با ارتفاع بالاتر ۲۳۷ متر توانست باز هم رکورد این لیست را بشکند این برج عظیم هم در کانادا قرار دارد .

 


برج عجیب و غریب گاکوئن

 
جالب ترین برج های عظیم الجثه جهان

 

ژاپنی ها هم در این لیست از پای ننشسته اند و برجی زیبا و عجیب و غریب را با ارتفاع ۱۷۷ متر ارائه کرده اند .  ساختار معماری این برج بسیار جذاب و عجیب و غریب است که هر بیننده ای را به سمت خود جلب می نماید .

 


برج فوق العاده Torre Costanera

 


این بار رکورد توسط امریکای لاتین شکسته می شود. این برج فوق العاده جذاب ۳۰۰ متر ارتفاع دارد که هر بیننده ای را مسحور می کند.

 

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


Golshan
ارسال پاسخ

من کلا ترس از ارتفاع دارم
سرم از این چیزا گیج میره

siamak
ارسال پاسخ

اونی که تو سیدنی استرالیاس به نظر من خشکلتر از همشه..
مرسی

kharmagas
ارسال پاسخ

یا حضرت ترامپ .... عجب چیزهایی ان